מנוע חיפוש כתבות מידע למועמד

חפש
Thumbnail

ביומד וקלינטק

העליה במודעות לצורך בשמירה על איכות הסביבה הפכו את הקלינטק, הביוטק והביומד ל-   Buzz Words חמות וטרנדיות. אולם אין ספק שתעשיות אלו לא היו זוכות לתשומת הלב של הקהילה העיסקית הגלובלית, ולפיתוח המואץ העובר עליהן כבר למעלה מעשור, לולא היו מבטיחות החזר השקעה ריווחי במיוחד למשקיעים בהן.

כאשר מפתחת חברה מוצר אשר יהווה בסיס לשיפור פרוצדורה רפואית קיימת או הוספת פרוצדורה חדשה, אחד משיקולי המפתח במסחור ושיווק המוצר בשוק האמריקאי הוא האפשרות לקבל הכרה בפרוצדורה החדשה על ידי חברות הביטוח הרפואי האמריקאיות. משמעות הכרה זו היא הסכמתם של המבטחים לתת החזר כספי (Reimbursement) למבוטח (הפציינט) המקבל את הטיפול, למרכז הרפואי אשר בו תתבצע הפרוצדורה, ולרופא אשר יבצע אותה.

כמה פעמים כתבתם כבר בעיניים עצומות את פרק השיווק בתכנית העסקית? תערוכות, כנסים, פרסומים בכתבי עת מדעיים, חבירה למובילי דעה. ברשותכם, ניקח לרגע מבט קרוב יותר אל המימד האנושי והאישי של המאמץ השיווקי, ונתייחס אל מודל השיווק מפה לאוזן (Word-of-Mouth Marketing) , ככלי יעיל לקידום שיווק ומכירות של מוצרים וטכנולוגיות חדישות בעולם הביוטכנולוגי של תחומי הביוטק, הקלינטק והביומד.

דף 1 מתוך 1 1