אזורי הייטק בישראל

תעשיית ההייטק מהווה קטר משמעותי לכלכלה של ישראל ומונה כ 8,000 חברות הייטק ועודכ-360 מרכזי פיתוח זרים, כאשר חלקן כבר ביצעו אקזיט מרשים וכעת הם בדרך לכבוש פסגות נוספות הרחבי העולם.. כיום, אזורי תעשייה ממוקדי הייטק המפוזרים בערים שונות בארץ מרכזים חברות הייטק רבות, מציעות משרות טכנולוגיות מאתגרות וחדשניות, הנוגעות בקשת רחבה של תחומים טכנולוגיים מבוקשים.

אז אם אתם מעוניינים להבין מה מצב ההייטק בישראל, ולהכיר את אזורי ההייטק המרכזיים הפועלים בשטחה, להלן המידע:

חברות הייטק ברמת החיילחברות הייטק בתל אביב – קריית עתידים/ רמת החייל

העיר תל אביב שבזכות מיקומה המרכזי ודרכי הגישה הנוחים, מושכת אליה מספר לא מבוטל של עובדי הייטק מכל הארץ. במרכז ההייטק הראשי בעיר, הממוקם בשכונות הצפוניות קריית עתידים ורמת החייל, ניתן למצוא גם חברות רבות, אשר בחרו להתמקם באזורי תעשייה המאפשרים דרכי גישה נוחים. על פי נתונים, כל מועמד הייטק שמחפש משרה בארץ, יגלה שכ-25 אחוז מכלל המשרות המוצעות הן עבור חברות הממוקמות בתל אביב.

לפרטים נוספים נסו כאן

חברות הייטק בהרצליה פיתוחחברות הייטק בהרצליה פיתוח

לא רחוק מתל אביב שוכנת לה העיר הרצליה, אשר גם שם ניתן להתרשם ממרכז הייטק מפואר ואטרקטיבי. אז לא משנה איזה סוג משרת הייטק אתם מחפשים, בין אם מדובר במשרת QA בי.אם בחומרה או במשרות מתחום התוכנה או התשתיות – הרצליה פיתוחתהווה כתובת נכונה עבורכם לחיפוש אחר המשרה המדוברת.

לפרטים נוספים לחצו כאן

חברות הייטק בפתח תקווהחברות הייטק בפתח תקווה

אנחנו נשארים במרכז הארץ, ומגיעים עד לפתח תקווה, אשר בשטחה ממוקמים שלושה פארקי תעשייה: קריית אריה, סגולה וקריית מטלון.. מועמדים ניתן למצוא בעיר משרה באחת מן השלוחות של מרכזי הייטק עולמיים כמו אינטל, אלקטל והמשרדים הראשיים של IBM ישראל וכמובן, גם חברות הייטק ישראליות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

חברות הייטק בחיפהחברות הייטק בחיפה

בוגרי הפקולטות להנדסה בטכניון או באוניברסיטת חיפה, יוכלו להשתלב עם סיום לימודיהם בעבודה בפארק מת"ם בעיר. בפארק שלוחות של חברות הייטק עולמיות כמו: מייקרוספט, אלביט, IBM, ופיליפס. לצד חברות הייטק ישראליות.

לפרטים נוספים לחצו כאן..

מתחמי הייטק נוספים

גם ממועמדים המתגוררים באזורי הצפון או הדרום, לא נדרש בהכרח להגיע עד למרכז בכדי להשתלב בעבודה בהייטק. בצפון הארץ, תוכלו למצוא לצד מת"ם, גם מרכזי הייטק הממוקמים בערים יוקנעם וכרמיאל. תושבי הדרום ישמחו לדעת שהפארק הטכנולוגי בעומר ומתחם ההייטק בעיר באר שבע, מהווים כאופציות מצוינות להשתלבות במשרות בתחום ההייטק.

אומנם הריכוז הגדול ביותר עדיין נמצא באזור המרכז והשרון, אך גם תושבי הצפון והדרום, אשר מסיימים את לימודיהם ומחפשים עבודה בתחום, ישמחו לגלות שהם לא חייבים לעבור דירה, או לצאת בכל יום מהבית שעתיים לפני תחילת יום העבודה, בכדי להשתלב במשרה בתחום ההייטק.

לפניכם רשימת מתחמי הייטק נוספים: