טיפים "כיצד לעבור ראיון אצל מנהל מגייס"

בחלק מהארגונים הראיון עם המנהל המקצועי יהיה הראיון הראשון שתעברו. הראיון המקצועי בא לבחון קודם כל את היכולת והידע המקצועי שלכם, בעוד שראיון משאבי אנוש יבחן את התאמתכם האישית לארגון. להלן מספר דגשים שמומלץ לשים אליהם לב בראיון מקצועי השונה מאוד מראיון של מחלקת משאבי אנוש.
 

הכנה לראיון עבודה

הכנה מוקדמת מומלצת לראיון:

הגיעו מוכנים- קראו על הטכנולוגיה שהחברה מפתחת או עובדת בה ותחזרו על חומר באותם תחומים אם אתם מרגישים שאתם לא "שוחים" בהם. ניתן להתייעץ עם יועצת השמה על המבחנים והחומרים שיש ללמוד לפני הראיון. חפשו את המראיין ברשתות חברתיות, תוכלו ללמוד על הפרופיל המקצועי שלו, אולי תגלו מכרים משותפים, דבר שניתן להשתמש בו במהלך הראיון.

"פיתחו את הראש"- זכרו שכאשר מציבים בפניכם בעיה, המטרה היא גם לבחון כיצד אתם ניגשים לפתרון בעיות. גם אם אינכם יודעים את התשובה הנכונה הראו והסבירו מה הם הצעדים שהייתם נוקטים כדי להגיע לפתרון.

חשיבה פרו אקטיבית- הביעו עניין בטכנולוגיות בהן החברה עוסקת ובכיוון העתידי של התפתחות הטכנולוגית שלה. שאלו שאלות ממוקדות על המוצר/השירות. שליטה בחומר תרשים את המנהל המגייס.
 
היו זהירים- כאן לא המקום לפרוס את תוכנית הקריירה שלכם, מסר כי אתם להוטים להתקדם במהירות עלול להרתיע את המנהל שיחשוש שאתם כבר "פוזלים" לכיוון הכיסא שלו או שתחפשו לעזוב יחסית מהר. מנהלים מחפשים עובדים שאתם ניתן לבנות צוות יציב.
 
התאמנו - בצעו סימולציות עם חברים, קרובי משפה ואל תתביישו אפילו לפנות למומחי השמה בתחום - על מנת לקבל הכוונה שלמה שתוביל אתכם בביטחון שופע לראיון.
 
מחבר: צוות Jobinfo

חזרה חזרה

facebook | LinkedIn שתף ב
צרו קשר עם מומחה השמה
File Size: 3000KB Max
File Types: .doc

*שדה חובהשלח פנייה