דרושים לחברות הייטק בהוד השרון

חברות ההיטק בהוד השרון ממוקמות בשכונה הוותיקה נווה נאמן. לצד שכונת המגורים, בתי הספר, המפעלים והאתרים המרכזיים המזוהים עם נווה נאמן, הוקם אזור תעשייה, אשר בשנים האחרונות הפך לאחד ממרכזי ההייטק המובילים של אזור השרון ואחד מהבולטים בארץ. אזור התעשייה נווה נאמן מתפרש על פני לא פחות מ-296 דונם כשבנוסף לחברות ההייטק, ממוקמים גם מוסכים, מסעדות ולא פחות מ-70 חברות, אשר רבות מהן עוסקות בתחומי טכנולוגיה מתקדמים.

רשימת חברות הייטק בנווה נאמן

שכונת נווה נאמן בהוד השרון כוללת בין היתר שמות המוכרים לכולם כמו:

דרושים לחברת אלטייר  דרושים לחברת קוולקום  דרושים לחברת ולנס

דרכי תחבורה לנווה נאמן

אחד מן היתרונות הגדולים שהאזור מציע, הם דרכי הגישה הנוחים שמגיעים לאזור. יתרון זה מאפשר גם למועמדי הייטק שלא מתגוררים בסמוך, להשתלב באחת מן החברות הממוקמות בשכונה. באזור התעשייה מועסקים אלפי עובדים, אשר רבים מהם, משאירים את רכבם הפרטי בבית ומגיעים לעבודה באמצעות תחבורה ציבורית נוחה שמגיעה לאזור זה. למרות שעבור חלק מן המועמדים נדרש לנסוע מרחקים ארוכים יחסית, התחבורה הציבורית מאפשרת להם להשתלב במשרות הייטק גם באזור השרון.

אוטובוסים - קווים רבים של אוטובוסים עוצרים באזור התעשייה ובין היתר: קו 249, קו 123, קו 947 .. קווי האוטובוסים מגיעים ממגוון אזורים מרוחקים בארץ וחולפים בדרך בעוד מספר תחתנות ויעדים באזורים שונים. ניתן למצוא קווים ישירים לנווה נאמן מערים מרכזיות כמו תל אביב וחיפה.

רכבת - בנוסף לאוטובוסים ישנה תחנת רכבת (תחנת הוד השרון סוקולוב) הממוקמת בחלקה המערבי של העיר (סמוך לכפר סבא), כך שקיימת אפשרות לעלות על רכבת ולקחת את אחד מקווי האוטובוס התדירים שיובילו אתכם אל אזור התעשייה נווה נאמן.

מסעדות ומקומות בילוי הסמוכים לאזור התעשייה נווה נאמן

אין ספק שהרגע שכל העובדים מחכים לו רוב היום, הוא כמובן הפסקת הצהריים שיכולה להפוך את המשך היום למוצלח ופורה יותר. אז מי שתוהה לגבי המסעדות באזור נווה נאמן, חשוב לציין כי לצד סניפים מוכרים של בתי קפה ורשתות מזון כמו: ארומה, השנצליה, קפה גרג, פיצה האט, מקדונלדס וBBB, ממוקמות גם מסעדות נחשבות ואיכותיות יותר. מבין המסעדות שניתן למנות:

  • אסיה מוניקה – מסעדה אסייאתית
  • פלאנט – מסעדת קונספט כשרה
  • ביר גארדן – המציעה בשרים, מאכלי ים ועוד מגוון רחב של מאכלים

כאמור, האפשרויות רבות, וישנן עוד מסעדות שמציעות מגוון מטבחים וטעמים...

הרשמו כעת ושלחו קורות חיים ליועצי ההשמה של Jobinfo!

אין כל ספק שכל מועמד הייטק המעוניין להשתלב במשרה איכותית, מוזמן לנסות ולמצוא את מבוקשו באחת מאותן חברות הייטק בהוד השרון.

יועצי ההשמה של Jobinfo ישמחו לעזור לכם! כל מה שנותר לעשות הוא להירשם לאתר בהליך הרשמה מהיר ולצרף את קורות החיים באתר..

לשליחת קורות חיים באתר והצטרפות, לחצו כאן!