משרות גיוס מטה, פיננסים

חברת Jobinfo מתמחה בגיוס מועמדים איכותיים ומספקת שירותי גיוס והשמה כבר למעלה מ-22 שנים כחברת השמה מובילה לגיוס טאלנטים ועובדים איכותיים. בין לקוחותנו הרבים נהנים משירותנו חברות מובילות בשוק ההייטק, הביו, בחברות פיננסיות ממשלתיות ובתחום התעשייה. 

אנו גאים בצוות ההשמה שלנו המלווה כבר שנים רבות חברות ומועמדים ומתאפיין באיכות , שירותיות ומקצועיות, ומשמשים כשותפים אסטרטגיים בתהליך גיוס מול הלקוח, תוך שמירה  על שירות ברמה גבוהה ומחויבות הדדית מול המועמד ועד לשלב ההשמה. כמו כן ברשותנו דאטה בייס עדכני ועשיר של מועמדים החל ממועמדים אקדמאים מנוסים  ועד למועמדים בכירים בתחומים השונים. 

גיוס מטה ופיננסים מחייב ידע, ניסיון ומומחיות

תהליך השמה לתפקידי מטה כגון : מנהלי כספים, חשבים, כלכלנים ,אנליסטים ,מערכות מידע (DBA/BI), תעשייה וניהול, שיווק ומכירות, תפעול, ומשאבי אנוש המוגדרים לא פעם כתפקידי אמון, נדרשת הבנה עמוקה בהתאמת המועמד הן לתפקיד והן לחברה.  צוות הגיוס שלנו מתמחה בהשמה מדויקת של משרות אלו , וגאה בשורה של לקוחות שנהנו משירות זה מהצלחות בגיוסי תפקידי המטה. 

אנחנו מנהלים מאגר מועמדים נרחב המתעדכן על בסיס יומי וכולל מגוון מועמדים בתפקידי מטה ופיננסים. גיוס מטה או גיוס פיננסים בעזרת צוות הגיוס המנוסה שלנו מבוסס על המתודולוגיה הבאה:

  • אפיון צרכי הלקוח – בשלב זה צוות הגיוס שלנו מאפיינים את הגדרות התפקיד של החברה 
  • תיאום ציפיות – מחלקת המטה ופיננסים מתאמים ציפיות מול הלקוח, בדגש על לוחות זמנים, סוג השירות הנדרש עבור החברה, אופן הטיפול במשרות ועוד.
  • ליווי צמוד ואישי – אנחנו מצמידים מנהל גיוס מקצועי ומנוסה לכל לקוח, תוך התאמת מנהל הגיוס לתחום העיסוק של החברה.
  • פגישות עבודה – צוות הגיוס שלנו מתאמים פגישות/שיחות עם מקבלי ההחלטות ובעלי החברה ובמיוחד עם הצוות המקצועי והמנהלים האחראים אצל הלקוח על גיוס מועמדים למשרות הפתוחות. 
  • איתור מועמדים – אנחנו מתמחים באיתור נקודתי ויעיל של מועמדים איכותיים העונים על דרישות החברה, תוך שימוש בדאטה בייס,לוחות פרסום ורשתות חברתיות.
  • הפניית מועמדים – אנחנו שולחים את המועמדים העונים לדרישות המשרה והחברה.
  • ליווי המועמד – הצוות המקצועי שלנו מלווה את החברה והמועמד בכל שלבי הגיוס וההשמה. אנחנו בודקים את מצבו של המועמד בתהליך החיפוש, בוחנים את מיקומה של החברה בסדר העדיפויות שלו, בודקים מהן ציפיות השכר שלו, מסייעים בגישור פערים ומלווים את התהליך כדי לסייע לשני הצדדים.
  • שיחת משוב לאחר גיוס מוצלח – מנהלת החטיבה בחברת Jobinfo מקיימת שיחת משוב עם מקבל השירות, השיחה מתקיימת בדרך כלל בסוף רבעון העבודה המשותפת.

לפרטים נוספים נא פנו אלינו: customer@jobinfo.co.il

שותפים בתהליך הגיוס וההשמה

צוות הגיוס וההשמה שלנו בחטיבת מטה ופיננסים נותנים מענה ממוקד לחברות ולמועמדים בתהליכי גיוס מטה ובגיוס פיננסים. אנחנו מתמחים גם בגיוס עובדים למיקור חוץ למגוון תפקידי מטה ופיננסים ולחברות מובילות בתחומים אלו, כגון: בנקים, גופים פיננסיים, חברות וסוכנויות ביטוח, פירמות ומשרדים להנהלת חשבונות וראיית חשבון ועוד.
 

צרו קשר עם מומחה השמה
*שדה חובהשלח פנייה