בניית אתר במערכת וורדפרס - חסרונות ויתרונות

כחלק מדרישות התפקיד, נדרש מכל מפתח אתרים שעוסק בתחום להכיר את הפלטפורמות המוצעות כיום, ההבדלים ביניהן וכמובן את המשמעות בבחירת פלטפורמה זו או אחרת.

דרושים מפתחי wordpress

בניית אתרים בוורדפרס נחשבת כיום לאופציה הנוחה, הנפוצה והמועדפת גם על בעלי אתרים ללא ידע בפיתוח וגם עבור מפתחי אתרים. בנוסף, וורדפרס נחשבת למערכת ניהול המותאמת לכל סוגי האתרים (אתרי תדמית, פורטלי תוכן, חנויות מקוונות ועוד).

יחד עם זאת – כמו בשאר המערכות והפלטפורמות המובילות, גם לוורדפרס יש את היתרונות והחסרונות שלה. כאשר מבינים את נקודות החולשה והחוזקה של המערכת, קל הרבה יותר לקבל את ההחלטה הנכונה האם לבנות אתר מבוסס וורדפרס או לא.

מהם היתרונות של מערכת הוורדפרס?

מגוון תבניות עיצוב – כל מפתח, מעצב ומשתמש קצה יכול לבחור את התבנית שתשרת את צרכיו על הצד הטוב ביותר.

ידידותי לכל משתמש - התפעול קל ופשוט ומאפשר לבנות עמודי תוכן מעוצבים, להתאים מבנה היררככי ומאפשר לשלוט באזורים הרוחביים (פוטר והדר).

תוספים - מערכת וורפרדס מאפשרת להתקין פלגאינים שחוסכות עבודות פיתוח עבור משתמשים ללא רקע. התוספים מפותחים בסביבת קוד פתוח מה שגם מאפשר במה גם עבור המפתחים לשפר אותן על פי צורך או דרישות לקוח.

נכון להיום, קיימת כמות כמעט אינסופית של תוספים שבזכותם האתר יכול להיות מותאם יותר לדרישות הלקוח והצרכים שלו.

מהן החסרונות של וורדפרס?

עדכונים שוטפים של המערכת – עדכונים המצריכים להיות תמיד עם האצבע על הדופק וליזום עדכון תוספים וגרסאות וורדפרס באופן שוטף, כדי לשמור על סנכרון תמידי בין התוספים לבין גרסת המערכת המעודכנת.

קוד עמוס -  המערכת הבסיסית מגיעה "ערומה" וכדי להנות משלל האפשרויות שהיא מציעה, נדרש להתקין לא מעט תוספים שלעתים מעמיסים על מבנה הקוד של האתר.

תוספים לדוגמה: שיפור זמן טעינה, עריכת תגיות מטא, ניקוי CASHE, תוספי עיצוב לעמודים, הטמעת סיגנלים חברתיים וכו'.

בחירת תבנית - לאחר הבחירה לא ניתן לשנות אותה. אם בכל זאת מעוניינים להתקין תבנית חדשה, פעולה זו עלולה לדרוס את הקוד הקיים ולשבש את נראות האתר.

השימוש ב- PHP7 באתרי וורדפרס

ה- PHP7 הביאה בשורה גדולה בעיקר למשתמשי הוורדפרס ושיפרה את הביצועים לאין שיעור. הדעה הרווחת היום היא שהשינויים היו גדולים מכפי ששיערו אנשי המקצוע המובילים בתחום הפיתוח.

 מערכות ניהול מבוססות וורדפרס פועלות מצוין בזכות המעבר והעדכון ל- PHP7 ויתרה מכך, תוספות ופונקציות רבות תומכים בשינוי ומתפקדים מצוין גם בגרסת ה- PHP7 החדשה.

מהן אפשרויות התעסוקה העומדות כיום בפני מפתחי אתרים?

מי שמחליט להיכנס לתחום המרתק והמגוון של בניית ופיתוח אתרים יכול למצוא את עצמו בלא מעט אפשרויות תעסוקה שכל אחת תהיה שונה באופן מהותי מהאחרות. חשוב להבין שגם מי שלמד את התחום ושכבר בשל לעסוק בו, חייב להישאר כל הזמן עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בחידושים והשינויים השוטפים.

>>>מעבר לעמוד דרושים למקצועות האינטרנט<<<

אז אילו אפשרויות תעסוקה מועמד פוטנציאלי יוכל לקחת בחשבון:

עבודה כשכיר בחברות דיגיטל , המתמחות בבנייה וקידום אתרים – הידע והניסיון של המועמד יוכלו לסייע רבות ללקוחות החברה. המפתח יוכל לתת רעיונות, טיפים והמלצות לשיפורים טכניים כמו ביצועים ומהירות זמן התורמים לקידומו בדרוגי התוצאות של מנועי החיפוש ובעיקר גוגל.

עבודה בצוות רחב המורכב מאנשי מקצוע בעלי התמחויות שונות:

  • אנליסטים
  • מקדמי אתרים
  • מעצבים גרפים וכותבי תוכן

לא תמיד המפתח יכול או רוצה לתת את שלל השירותים המוזכרים לעיל, לכן עבודה בתוך צוות שמורכב מאנשי אינטרנט רבים – יאפשר להציע מכלול שלם של שרותי בנייה ופיתוח עבור האתר.

חזרה חזרה

facebook | LinkedIn שתף ב
צרו קשר עם מומחה השמה
File Size: 3000KB Max
File Types: .doc

*שדה חובהשלח פנייה