המשרות הכי שוות וחדשניות בסייבר

הייטקיסטים רוצים לעבוד במשרות השוות ביותר, בתחומים בהם יש עניין רב וכמובן שכר גבוה ותנאים מעולים. לכן, אין זה פלא כי רבים מאנשי ההייטק מתמקדים כיום במשרות נחשקות ומבוקשות בעולם הסייבר ואבטחת מידע.

זהו תחום ההולך ומתפתח במהירות עצומה, יש דרישה גבוהה למומחי סייבר למגוון משרות מעניינות ומאתגרות, ונכון לשנת 2019 יש מחסור גדול במומחים בתחום, ומגוון משרות אבטחת מידע ממתינות למועמדים המתאימים.

דרושים סייבר


גיוס נרחב למגוון משרות סייבר


ישראל מכונה כיום בעולם מעצמת סייבר ואכן בשנים האחרונות הוקמו חברות רבות העוסקות בתחומי אבטחת מידע וסייבר, ויש גם מיזמים חדשים, חלקם תחת החממה של המדען הראשי.

חברות אבטחת מידע ותיקות וצעירות מגייסות במרץ מועמדים מתאימים. מאחר וישראל סובלת ממתקפות הסייבר על תשתיות ומערכות המחשוב החיוניות ביותר, בין היתר מערכות מחשוב של חברות במערכת הביטחון ומערכות של בתי חולים ומשרדי ממשלה, תחום הסייבר ואבטחת מידע מתפתח בישראל במהירות.


כאשר בוחנים את ביקוש העובדים לפי תחומים שונים בהייטק מגלים כי בעולם הסייבר יש דרישה גבוהה במיוחד לאנשי פיתוח מוכשרים, למומחי אבטחת מידע, לאנשי מחקר בעלי ידע מתאים, לאנשי סיסטם, לארכיטקט מערכות תוכנה ואבטחת מידע, לבכירים בתחום, למנהלי מכירות ועוד.


המשרות המבוקשות ביותר בתחום הסייבר לשנת 2019


הביקוש לעובדי הייטק בתחילת שנת 2019 דומה לשנה החולפת, גם השנה חברות וארגונים המתמחים במשרות אבטחת מידע ממשיכים לגייס במרץ מומחים בתחום, למגוון משרות. בין השאר החברות מגייסות מועמדים בעלי נתונים מתאימים למשרות שוות וחדשניות כגון:

 

  • האקר למבדקי חדירה – יש דרישה הולכת וגוברת להאקרים מומחים לצורך ביצוע מבדקי חדירה. בדרך כלל העבודה נעשית בצוות קטן יחסית, ותפקיד ההאקר לבדוק תוכנות אבטחת מידע וטכנולוגיות שונות כדי לבחון את יעילותן ועל מנת לשפר את ההגנה.
  • מומחה אבטחת מידע – חברות הייטק כמו גם ארגונים בכל תחומי התעשייה והמסחר זקוקים למומחי אבטחת מידע על מנת להגן על מערכות המחשוב בארגונים שונים וכדי להגן על נתוני העסק והלקוחות, למנוע אפשרות לשינוי נתונים וכדי להגן מפני ניסיונות תקיפה, כופר, שינוי נתונים, שימוש לרעה וכיוצא בזה.
  • אנשי פיתוח – חברות אבטחת מידע מחפשות אנשי פיתוח מיומנים בעולם הסייבר. יש מגוון משרות פנויות הממתינות למועמד המתאים, ביניהן משרות של מפתחים בשפות תכנות פופולריות כגון פייתון, ++C וכדומה, כמו כן יש דרישה גבוהה השנה למפתחי Node.js.
  • אנליסטים וחוקרים – שלל משרות לחברות אבטחת מידע ופיתוח המציעות פתרונות בעולם הסייבר, חברות מגייסות חוקרים בעלי ידע בתחום ואנליסטים מוכשרים לתפעול ולתחקור אירועים ואיומים על מערכות מידע ומחשוב, ולמציאת פתרונות יצירתיים.
  • ארכיטקט מערכות מידע – מבחר משרות לארכיטקטים בתחום אבטחת מידע, בחברות הייטק, בגופים פיננסיים, בארגונים מובילים ובחברות ממשלתיות.
  • מכירות – חברות בעולם הסייבר מגייסות גם אנשי ומנהלי מכירות מנוסים ואיכותיים לצורך שיווק העסק וקידום המכירות של הפתרונות שהחברה מציעה ללקוחותיה. לרוב, התפקיד כרוך בנסיעות תכופות לחו"ל.

נושאים שיכולים לעניין אתכם

השמת בכירים בהייטק >>>

טבלת שכר הייטק לעיונכם >>>

חזרה

facebook | LinkedIn שתף ב
צרו קשר עם מומחה השמה
File Size: 3000KB Max
File Types: .doc
*שדה חובהשלח פנייה