יש לכם יום רע בעבודה? 5 טיפים איך לאסוף את עצמכם מחדש...

                            

למי מאתנו לא היה יום גרוע בעבודה? יום כזה שמהרגע שהתחיל ההרגשה היא שעדיף היה לחזור הביתה, להיכנס מתחת לשמיכות ולהמתין למחר...  איך בכל זאת אוזרים כוחות ועוברים את זה? 

  1. תהיו קשובים לעצמכם-  הכל התחיל ברגל שמאל, הילדים לא שיתפו פעולה הבוקר, היו פקקים, מייל מרגיז מהבוס או מלקוח מחכה לכם בתיבת הדואר הנכנס... כן, אתם עצבניים. נדמה כי הגוף שלכם מחובר לארון חשמל ואתם עוד שנייה מתפוצצים. חשוב להיות מודעים, רק אז ניתן לחשוב מה תוכלו לעשות כדי להקל על עצמכם ביום שכזה... תנשמו עמוק, כן, כן, תנשמו, תכניסו חמצן לגוף שלכם זה מרגיע. לא מאמינים? תנסו.
  2. זה הזמן לפינוק- תניחו את הדברים ותחשבו על משהו שירגיע אתכם ואולי יעזור לעשות re-start: אם אתם אנשי קפה, תזנחו את הקפה מהמטבח ותיגשו לבית קפה הקרוב להזמין לעצמכם קפה בדיוק כפי שאתם אוהבים. על הדרך כדאי לקחת משהו לאכול. תרגישו הרבה יותר טוב לחזור ליום שממתין לכם עם קפה טוב ואוכל בבטן.
  3. שמרו מרחק- יום רע זה לא יום טוב לאינטראקציה עם אנשים. הימנעו מפגישה עם המנהל הישיר שלכם כמה שניתן וצמצמו אינטראקציה עם עמיתים ו/או לקוחות במידת האפשר. אתם רגישים יתר על המידה וכל משפט או שאלה לגיטימית על התקדמות פרויקט או מטלה שלכם עשויה לגרום לתגובת יתר ולדברים שלא התכוונתם ועשויים להתחרט שאמרתם.
  4. רשימת מטלות- מומלץ לרשום לעצמכם רשימת מטלות מוגדרת לאותו היום עם יעדים ברורים ולדבוק בה. הפרידו בין עיקר וטפל ובחרו מטלות שתוכלו לסגור יחסית מהר למשל: עד ארוחת הצהרים אני מסיים משימה X, שולח דו"ח עדכון, עונה ל- 5 לקוחות ועוד. לא תאמינו איזו תחושת ניצחון וחיוניות תפיקו מהיכולת הפיזית למחוק כל מטלה מהרשימה עם השלמתה ותחושת ההישג שתמלא אתכם אנרגיות חדשות למשימה העוקבת.
  5. תקבעו לכם פעילות ספורטיבית או מפגש עם חבר/ה לאחר העבודה. הידיעה שבסוף היום המעצבן הזה ממתינה לכם פעילות כיפית כבר תגרום לכם לחייך, חיוך והבעות פנים שמחות (גם אם מאולצות) משפעיות על מצב הרוח. כבר תרגישו טוב יותר. 

זכרו, היום הזה יגמר ואתם תהיו גאים שהצלחתם לעבור אותו מבלי לייצר לעצמכם מצבים סבוכים ומביכם שתצטרכו לפתור בימים העוקבים. כדברי סקרלט אוהרה בחלף עם הרוח 'מחר הוא יום חדש'...

מחבר: צוות Jobinfo

חזרה חזרה

facebook | LinkedIn שתף ב
צרו קשר עם מומחה השמה
File Size: 3000KB Max
File Types: .doc
*שדה חובהשלח פנייה