הכשרות וקורסים בחו"ל

עבודה בהייטק היא משאת נפשם של רוב הצעירים בישראל, בגלל תנאי השכר והעבודה, סביבת העבודה המתקדמת, אפשרויות הקידום והעניין הרב. יש משרות המחייבות תואר אקדמי או קורס מקצועי ותעודה מוכרת, אך לא חייבים ללמוד בישראל כיוון שניתן ללמוד מגוון הכשרות וקורסים בחו"ל, לתואר אקדמי או לתעודה מקצועית, ולאחר הלימודים קל יותר להתקבל לעבודה חלומית בחברת הייטק מובילה.

לחיפוש משרה בהייטק, לחצו כאן >> 

לימודים בחול
כדאי לדעת כי יש מבחר עצום של הכשרות וקורסים בחו"ל במגוון תחומים לבחירה. כך לדוגמה, צעיר ישראלי המעוניין לפתח קריירה בעולם הבישול, יכול ללמוד קורס מקצועי באחד מבתי הספר המובילים באירופה ולקבל תעודה מוכרת בכל העולם. אם מעוניינים לעבוד בהייטק, אפשר להירשם למסלול לימודים אקדמי ולקבל תואר ראשון במדעי המחשב, בהנדסת תוכנה, באבטחת מידע וסייבר ובתחומים רלוונטיים נוספים. כמו כן, יש מוסדות לימוד מוכרים המציעים קורסים והכשרות בתחום ההייטק, בעיקר קורסים לפיתוח תוכנה, ללוחמת סייבר ולשיווק באינטרנט.


מהם היתרונות ללימודי תעודה ותואר ראשון או שני בחו"ל?


לישראלים רבים יש דרכון זר, למשל דרכון אירופאי, המאפשר להם ללמוד במיטב מוסדות הלימוד האקדמיים ובבתי ספר מקצועיים ידועים, בחינם או בעלות יחסית סמלית. שכר הלימוד בישראל נחשב לגבוה בהשוואה למדינות רבות ברחבי העולם, וישראלים רבים אינם מסוגלים לעמוד בנטל שכר הלימוד והוצאות המחייה הגבוהות בזמן הלימודים.


כמו כן, יש במדינות המערב בתי ספר מקצועיים המציעים תוכניות לימודים מעניינות וחדשניות שלא ניתן למצוא בארץ. מעבר לכך, תעודה מאחד מבתי הספר המובילים בעולם מאפשרת לבוגרי מסלול הלימודים לזכות בעדיפות בראיונות העבודה ולהשתלב במגוון משרות נחשקות בכל התחומים, לרבות משרות ייעודיות בחברות הייטק בינלאומיות.


ראוי לציין כי לימודים בחו"ל אינם מתאימים לכל אחד ואחת, יש מוסדות לימוד המחייבים את הסטודנטים ללמוד קודם את השפה המקומית כדי להתקבל ללימודים. עם זאת, הלימודים בחו"ל מאפשרים לסטודנטים להכיר תרבות חדשה, ליצור קשרים חברתיים עם אנשים ממדינות שונות, ובהמשך לנצל את הקשרים למטרות עסקיות. כמו כן, סביבת הלימודים בחו"ל שונה ומאתגרת יותר, ויש קורסים שלא ניתן ללמוד בישראל. אגב, אפשר להוציא ויזת סטודנט המאפשרת לשלב בין לימודים לעבודה, ובסוף הלימודים אפשר לנסות לקבל ויזת עבודה או אזרחות ולהשתלב בשוק התעסוקה המקומי.


יש מקרים בהם חברות הייטק במדינות המערב מציעות תנאים טובים יותר לעובדים שלהן בהשוואה לתנאי העבודה בחברה דומה בישראל, וצעירים רבים כיום בוחרים היכן לפתח את הקריירה שלהם לפי תנאי השכר והעבודה, ורבים מעדיפים לעבוד בחו"ל בגלל האפשרות לחסוך כסף יחסית בקלות וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.


מסלולי לימוד נפוצים בחו"ל


אם אתם מחפשים הכשרות וקורסים בחו"ל שיסייעו לכם להשתלב בתעשיית ההייטק, באפשרותכם ללמוד לתואר ראשון ושני באוניברסיטאות מובילות כמו הרווארד, ייל, קיימברידג' ואוניברסיטת ניו יורק, אפשר ללמוד במסלולים כמו הנדסת מחשבים, מנהל עסקים, מדעי המחשב וכדומה.

בנוסף, אפשר ללמוד מגוון קורסים מקצועיים במכללות יוקרתיות ובבתי ספר מובילים, לימודי תעודה בחו"ל אינם נופלים ברמתם מלימודים לתואר אקדמי, ובמקרים מסוימים התעודה המקצועית מבטיחה יתרונות במציאת עבודה והשתלבות בחברות הייטק מוכרות בארץ או בחו"ל.

חזרה חזרה

facebook | LinkedIn שתף ב
צרו קשר עם מומחה השמה
File Size: 3000KB Max
File Types: .doc
*שדה חובהשלח פנייה