טיפים להגדלת החשיפה שלכם בלינקדאין – למגייסים

אתר הרשת החברתית המקוונת לינקדאין הושק בחודש מאי 2003, והרשת החברתית זוכה להצלחה כבירה מאחר שהיא מאפשרת למשתמשים ליצור בקלות קשרים עסקיים, להיחשף בפני מעסיקים פוטנציאליים ומגייסים של חברות ההשמה, ובנוסף ניתן לקדם את העסק וליצור קשרים מקצועיים עם משתמשים אחרים בארץ ובעולם הגדול. 

חשיפה בלינקדאין

בסוף שנת 2016 ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט רכשה את הרשת החברתית המקוונת בתמורה ל-26 מיליארד דולר, וכיום האתר של לינקדאין הוא האתר ה-13 הנצפה ביותר ברשת האינטרנט, ויש כ-2.5 מיליון משתמשים רשומים רק מישראל, ומעל 700 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

הרשת החברתית המובילה לגיוס עובדים ולפרסום מודעות דרושים


ללא ספק לינקדאין הפכה לזירה המרכזית ליצירת קשרים עסקיים ולקידום הנוכחות של ארגונים ועסקים ברשת. היועצים והמגייסים של כל חברת השמה המכבדת את עצמה פעילים מאוד ברשת החברתית המקוונת ולינקדאין מציעה כלים מתקדמים המסייעים להם לפרסם מודעות דרושים, לפנות אל מועמדים רלוונטיים, לגייס טאלנטים ולהשיג את המועמדים המתאימים והאיכותיים ביותר לתפקידים השונים. 

הגדלת החשיפה למגייסים של חברות השמה ולמעסיקים

כדי להגדיל את החשיפה לפרופיל בלינקדאין ועל מנת לשפר את תהליכי הגיוס באמצעות הרשת החברתית כדאי להכיר את הטיפים הבאים:

  • להשקיע בבניית הפרופיל – חשוב לבנות פרופיל אישי מקצועי המשדר סמכותיות, איכות ואמינות. הפרופיל חייב להציג נכון את המגייסים, לכן כדאי להוסיף פוסטים עדכניים ולא להתמקד רק בפרסום מודעות דרושים למעסיק כזה או אחר.
  • להוסיף תמונה איכותית – כדי להגביר את החשיפה לפרופיל האישי של המגייס ועל מנת לקבל חשיפה גדולה יותר לפוסטים שמעלים ברשת החברתית המקוונת, המומחים לשיווק דיגיטלי ממליצים להוסיף תמונה באיכות גבוהה.
  • להשתמש נכון בתיוג – כדי להגדיל חשיפה לפוסטים יש להשתמש נכון באופציה של תיוגים, וכדאי לתייג עובדים בחברה על מנת לחשוף את המודעה בפני מועמדים פוטנציאליים שהם חלק מרשת הקשרים של העובדים בחברה.
  • לעודד תגובה של עובדי הארגון – כדאי לכל המגייסים לעודד את עובדי הארגון להגיב על הפוסטים שהמגייס מפרסם ברשת החברתית, כך הפוסטים ייחשפו באזור הפעילות של העובדים וניתן לקבל חשיפה רחבה המאפשרת לגייס את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.
  • לייצר תוכן איכותי – הצלחת המגייסים בלינקדאין תלויה בין היתר בתוכן שהם מייצרים. מומלץ לייצר תוכן איכותי ומקורי בעל ערך למחפשי עבודה, וכדאי להעלות את הפוסטים והתכנים השונים בתדירות יחסית גבוהה, לפחות 2 עד 4 פוסטים בשבוע.
  • להגיב מהר לכל תגובה לפוסט – כאשר מגייסים מעלים פוסטים ברשת החברתית המקוונת הם ממתינים לתגובות מצד המשתמשים הנחשפים לפוסט. כדאי להגיב מהר למגיבים השונים כדי להגביר את החשיפה ולהפוך את הפוסט לדינמי ואפילו לוויראלי.
  • להוסיף סרטונים לפוסטים – רבים מהמשתמשים בלינקדאין מעדיפים לצפות בסרטונים לכן כדאי לנצל את האפשרות להוסיף לפוסטים סרטוני וידאו איכותיים. הסרטונים מייצרים מעורבות גדולה יותר.
  • להשקיע בקידום ממומן – חלק מהמגייסים נמנעים מקידום ממומן בלינקדאין לכן הפוסטים שלהם זוכים לאחוזי צפייה נמוכים בהשוואה למודעות הממונות שניתן לדייק אותן ולטרגט אותן בצורה מקצועית ונכונה.
  • להצטרף לקבוצות – ניתן להצטרף לעד 100 קבוצות, פעולה זו מגבירה את החשיפה של הפוסטים, מרחיבה את רשת הקשרים של המגייסים ומסייעת להם למצוא את הטאלנטים המתאימים ביותר לתפקיד.

חזרה

facebook | LinkedIn שתף ב
צרו קשר עם מומחה השמה
File Size: 3000KB Max
File Types: .doc
*שדה חובהשלח פנייה